FANDOM

Dipper Pines
Dipa
Kartoteka
Płeć męska
Rodzina
Mabel Pines - siostra bliżniaczka
Stanford Pines - wuj
Pan i Pani Pines - rodzice
Wiek 12
Pseudonimy
Oryginał
Numero uno
Owieczka
Dipper
Dip
Dippy
Mikrodipperek
Mieszczuch
Doktor Podachuiotwieram
Kapitan trzęsiportek
Rumble
Roderyk
Kolor włosów Brązowy
Zajęcie Praca w Tajemniczej chacie
Informacje
Wrogowie
Gideon
Pacyfika Północna
Krasnoludy
Klony
Gnieciu
Robbie
Przyjaciele
Soos
Wendy Corduroy
Multimisiek
Tyrone
Lubi słuchać irlandzkiego popu, rozwiązywać zagadki, grać w gry wideo
Nie lubi być nazywanym słodkim, gdy Robbie staje mu na drodze do Wendy
Umiejętności zmysł detektywistyczny
Pol. Dubbing Paweł Ciołkosz
Org. Dubbing Jason Ritter

Dipper Pines - główny bohater serialu animowanego Wodogrzmoty Małe. Pojawia się w każdym odcinku i zadebiutował w pierwszym - Tourist Trapped. Ma 12 lat i jako jeden z niewielu, zwraca się dość uprzejmie do siostry.

Wczesne dzieciństwo Edytuj

Gdy Dipper miał około pięciu lat, jego matka ubierała w kostium owcy i uczyła go piosenki "O tym jak słodką owieczka być". W przyszłości starał się o tym zapomnieć, jednak jego siostra nie dawała mu takiej szansy. Właśnie w dzieciństwie postanowił zakrywać czoło. Miał tam znamię w kształcie Wielkiego Wozu. Koledzy tak go przezywali i postanowił je ukrywać.

Wakacje u wujka Edytuj

W Tourist TrappedRodzice, tak jak sam określił mieli dość rodzeństwa i wysłali je do wujka na wakacje. Dipper na początku nie był zadowolony, jednak Mabel szukała pozytywów - m.in. ekscytowała się pokojem na poddaszu, oraz pozwalała ssać Kozie swój sweter. Jego pierwszą pomocą dla wujka Stana, miało być rozwieszanie drogowskazów z reklamą jego pułapki turystycznej w lesie. Gdy wbijał gwóźdź w jedno drzewo, usłyszał uderzenie w metal. Okazało się że w drzewie, umieszczone jest dziwne urządzenie. Dipper pociągnął za losowy guzik i w ziemi otworzyła się zapadnia, w której leżała książka z numerem trzy.
Images

Znaleziona książka

Zawierała ona pamiętnik pewnej osoby, prowadzony do pewnego momentu i szczegółowe informacje o fantastycznych stworzeniach.
Norman

Mabel i Norman

Chłopak opowiada siostrze o znalezisku. Następnie Mabel zapoznaje Stanka i Dippera ze swoim nowym chłopakiem - Normanem. Dipper szpieguje parę i dochodzi do wniosku że Norman to Zombie. Gdy jedzie na miejsce ich spotkania meleksem (las), okazuje się że Norman to nie człowiek, ani zombie.  Chłopak okazał się grupą krasnoludów w dresie, szukającej królowej. Dipper ratuje niedoszłą królową - Mabel. Następnie kupuje sobie nową czapkę i zaczyna sam prowadzić dalej znaleziony pamiętnik. 

Wygląd Edytuj

Dip
Dipper ma brązowe, potargane włosy, a na nich białą czapkę, z niebieskim daszkiem ze znaczkiem drzewa, o tym samym kolorze. Jego nos, wydaje się lekko różowy. Ma brązowe oczy, ciemnoniebieski bezrękawnik, czerwoną koszulkę, szare szorty, białe skarpetki oraz czarne buty. Jest mniejszy od swojej siostry bliźniaczki o milimetr.

Charakter Edytuj

Gobbel

Dipper i zapasowy aparat

Dipper jest dość odważnym i dojrzałym jak na swój wiek chłopcem. Potrafi zachować zimną krew w każdej sytuacji. Również jest przygotowany na wszystko i jest mistrzem planowania. Pokazał to gdy zabrał kilkanaście aparatów w The Legend of the Gobblewonker oraz zaplanował podryw Wendy dwa razy Double Dipper. Jest opiekuńczy i troskliwy w stosunku do swojej siostry. Zawsze stara się ją chronić. Uratował ją przed Normanem w Tourist Trapped. Często przekłada potrzeby swojej siostry nad swoje jak np. w odcinku The Time Travelers's Pig, pozwolił by Wendy chodziła z Robbiem, tylko po to by Mabel zachowała swoją świnkę. Dipper ma też złą cechę, każde swoje zwycięstwo kwituje przechwałką.

Umiejętności Edytuj

Dippie

Dipper przy liczeniu

Dipper ma niewiarygodny zmysł detektywistyczny. Ma świetny zmysł obserwacji i dedukcji. Potrafi poznać po oddechu, co się jadło. Jako detektyw pierwszy raz pokazał się, gdy odgadł prawidłowo że to koza kradnie jogurty Pines'om. Poza tym, świetnie zna się na matematyce i fizyce, co pokazał, gdy obliczył jak prawidłowo rzucić piłkę w odcinku The Time Travelers's Pig. Jest lepszy od siostry w szachy, warcaby, ping ponga i krokieta.

Relacje Edytuj

Mabel PinesEdytuj

Dipper spędza z siostrą dużo czasu. Mimo tego że to ona jest starsza (o pięć minut) to on często się nią opiekuje i ją chroni.
Images (2)

Dipper i Mabel

Większość osób mieszkających w Gravity Falls uważa dziewcznę za głupią, Dipper za to ją szanuje. Mają wspólną sypialnię w Tajemniczej Chacie, oraz wspólnych wrogów. Np. gdy Mabel zyskała nowego wroga - Pacyifkę, Dipper pomagał siostrze w obaleniu "faktu" iż to jej przodek założył Gravity Falls.

Stanford PinesEdytuj

Wuj często lubi denerwować, dyskryminować i obrażać chłopaka.
Tulimiś

W uścisku

Na przykład uważa że jego odkrycia i teorie dotyczące miasta to paranoje, a on sam nie jest męski. Z drugiej strony oboje dość się lubią. Pokazał to odcinek Te Legend of the Gobblewonker. Wuj niezbyt troszczy się o krewnych. Dlatego, nie przejął się gdy Dipper i Mabel biegali z siekierą oraz gdy Dipper bił się z nastolatkiem

SoosEdytuj

Soos i Dipper są najlepszymi przyjaciółmi.

Soos

Soos zaopatrza Dippera

Razem z Mabel i Wendy, wspólnie spędzają czas. Soos często bawi się z Dipperem w "męskie gierki", takie jak np. wybuchanie hot-dogów w mikrofali. Soos prawdopodobnie od razu polubił młodego Pines'a, gdyż już pierwszego dnia jego pobytu w Gravity Falls, przeszli na "ty".

Wendy CorduroyEdytuj

DipR

Na imprezie

Od odcinka The Inconveniencing, Dipper jest w niej zakochany. W wielu odcinkach próbuje jej zaimponować. Np. w odcinku The Inconveniencing, udaje nastolatka, w Double Dipper, tworzy plan ułatwiający jej podryw, w The Time Travelers's Pig idzie z nią do wesołego miasteczka. Gdy chce dla niej wygrać maskotkę, w rzucie piłką przez przypadek, piłka odbija się i trafia dziewczynę w oko i zaczyna chodzić z Robbiem. Chłopak za pomocą maszyny Blendina Blandina, cofa się w czasie by naprawić swój błąd. Jednak odpuszcza, aby Mabel zachowała swoją świnię. Wendy uważa go za kumpla z pracy.

Gideon GleefulEdytuj

Giddie

Gideon unosi Dippera Zielonkiem

Gideon nienawidzi Dippera, prawie tak bardzo jak Stana. Chłopiec chciał zabić Pines'a, po tym jak powiedział że Mabel ma go dość i boi się Gideona. Zakochany w dziewczynie Gideon, postanawia raz na zawsze skończyć z jej bratem, uważając że to właśnie on nastawił Mabel przeciwko niemu i że kłamie na temat jej zdania o niej.

Robbie V.Edytuj

Robej

Dipper vs Robbie

Dipper poznaje Robbiego w odcinku 3. Nie lubią się i rywalizują o względy Wendy. W odcinku Fight Fighters, Dipper wdaje się w bójkę z Robbiem i umawia się na walkę. Niestety Pines, jeszcze z nikim się nie bił i postanawia przesiedzieć dzień w salonie arcade. Podczas grania w bijatykę, znajduje wyryte w automacie kody. Gdy je używa, z gry wychodzi karateka, którego Dipper chce użyć do zastraszenia Robbiego. Nie pozwala jednak mu skrzywdzić nastolatka. Po odcinku przechodzą na "zimną wojnę".

Ciekawostki Edytuj

  • Dipper zawsze chciał mieć na imię Tyrone (czyt. Tajron)
  • Kicha jak mały kotek.
  • Boi się lalek
  • Jego drugie imię, jest pierwszym imieniem jego ojca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki