FANDOM

Hank - postać epizodyczna serialu animowanego "Wodogrzmoty Małe". Pojawia się w tle, w większości odcinków. Jego rodzina (Gruby chłopiec i rudowłosa żona) jest zaprzyjaźniona z Reginaldem i Rosanną.

WystępowanieEdytuj

Pedofil

Stan zaczepia syna Hanka

Pierwszy raz występuje w odcinku "Tourist Trapped" gdzie smaży Barbecue razem z przyjaciółmi.

Pojawia się po raz drugi w odcinku "The Legend of The Gobblewonker", kiedy podbiega do niego Stary McGucket i krzyczy, że widział potwora, po czym go popycha. Później pojawia się nad jeziorem, gdzie razem z żoną i dzieckiem łowi ryby na otwarciu sezonu. Nie podobało mu się, że Stan rozmawiał z jego synem i zagroził mu policją.

Później widzimy go, gdy w odcinku "The Hand That Rocks the Mabel" wrzuca pieniądze do "Gideonowej sakiewki". Ogląda przedstawienie Gideona, siedząc w rzędzie za Dipperem, Mabel i Soosem. W późniejszych odcinkach, był w tle.

Wygląd Edytuj

Henk
Hank jest wysokim, młodym mężczyzną o brązowych włosach i zaroście. Ma umięśnione ramiona i chude nogi, na które ubiera sandały. W skład jego garderoby najczęściej wchodzi błękitna koszulka z kołnierzem i logo z kaczką oraz niebieskie szorty.

Ciekawostki Edytuj

  • Był pierwszą postacią, jaka kiedykolwiek była pokazana w serialu.