FANDOM

Hank
HUNK
Kartoteka
Płeć męska
Rodzina Rudowłosa kobieta, Gruby chłopiec
Kolor włosów brązowe
Informacje
Wrogowie Stanford Pines
Przyjaciele Shmipper i Smabble, Reginald, Rosanna
Lubi BarbeQ, Telepa-namiot
Org. Dubbing Fred Tatasciore

Hank - postać epizodyczna serialu animowanego Wodogrzmoty Małe. Pojawia się w tle, w większości odcinków. Jego rodzina (Gruby chłopiec i rudowłosa żona) jest zaprzyjaźniona z parą Reginald i Rosanna.

WystępowanieEdytuj

Pedofil

Stan zaczepia syna Hanka

Pierwszy raz występuje w odcinku Tourist Trapped gdzie smaży BarbeQ razem z przyjaciółmi. Pojawił się po raz drugi w odcinku The Legend of The Gobblewonker. Gdzie podbiega do niego stary McGucket i krzyczy na niego o tym, że widział potowra, po czym go popycha. Później pojawia się nad jeziorem, gdzie razem z żoną i dzieckiem łowi ryby na otwarcie sezonu. Nie podobało mu się że Stan rozmawiał z jego synem i zagroził mu policją. Później widzimy go, gdy w odcinku The Hand That Rocks The Mabel, wrzuca pieniądze do "Gideonowej sakiewki". Ogląda przedstawienie Gideona, w rzędzie za Dipperem, Mabel i Soosem. W późniejszych odcinkach, był w tle.

Wygląd Edytuj

Henk
Hank jest wysokim, młodym mężczyzną o brązowych włosach i zaroście. Ma umięśnione ramiona i chude nogi, na które ubiera sandały. W skład jego garderoby najczęściej wchodzi błękitna koszulka z kołnierzem i logo z kaczką oraz niebieskie szorty.

Ciekawostki Edytuj

  • Był pierwszą postacią, jaka kiedykolwiek była pokazana w serialu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki