FANDOM

Krasnoludy
Dżefu.jpg
Tytuł
Kartoteka
Nazwa Krasnoludy
Ważniejsi członkowie Jeff, Szmebuldog
Pozostali członkowie Carson, Steve, Andy, Mike, Jason
Debiut Tourist Trapped

Krasnoludy - gatunek leśnych stworów. Pierwszy raz widzimy je w odcinku Tourist Trapped, gdy podszywają się pod Normana, chłopaka Mabel.

Znani przedstawiciele Edytuj

JeffEdytuj

Przywódca skrzatów. To on był głową Normana. Od innych skrzatów odróżnia się kolorem brody i włosów - jest on brązowy. Bez niego krasnoludy stają się bezmyślne i szukają nowego przywódcy. To on został wystrzelony przez dmuchawę Mabel, na środek lasu. Lecąc`poprzysiągł zemstę bliźniakom.

CarsonEdytuj

Carson operował prawe ramię Normana. Jako jeden z niewielu skrzatów nosił niebieską koszulę, a nie turkusową.

SteveEdytuj

Steve operował lewe ramię Normana. To on wymiotował tęczą po kopnięciu przez Mabel i napisach końcowych.

JasonEdytuj

Jason operował prawą nogę Normana. Od innych gnomów odróżniały go zaokrąglone wąsy.

SzmebuldogEdytuj

Najstarszy członek. Operował prawą stopą. Jego imię zawsze zapominał Jeff. Często mówi swoje imię. Ma ciemniejszy odcień szarości na brodzie. Zachowuje się prymitywnie. Ma krzywe zęby i zeza. Został pokonany przez Dippera, dzięki kilkukrotnemu uderzeniu krasnoludem o kierownicę wózka golfowego.

PozostaliEdytuj

  • Andy
  • Mike

Umiejętności Edytuj

Mimo niewielkiej siły, krasnoludy razem mogły stanowić zagrożenie. Mogły zlewać się z otoczeniem, podszywając się pod człowieka. Potrafiły również łączyć się w wielkiego krasnoludziego potwora.

Ciekawostki Edytuj

  • W księdze nr. 3 o słabościach Krasnoludów nie napisano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki