FANDOM

Rosanna
Rose.jpg
Kartoteka
Płeć żeńska
Pseudonimy Różyczka (polska wersja)
Kolor włosów brązowe
Informacje
Wrogowie Stanford Pines
Przyjaciele Reginald, Hank, Rudowłosa kobieta, Shmipper i Smabble
Lubi Gideona
Nie lubi żarty o małżeństwie
Pol. Dubbing Julia Kołakowska

Rosanna - postać epizodyczna. Pojawia się często ze swoim chłopakiem Reginaldem. W Polsce jej imię zostało błędnie przetłumaczone na "Różyczka". 

Występowanie Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w Tourist Trapped gdy razem z przyjaciółmi i Reginaldem spędza czas na przyjęciu Hanka. Nie mówi tam nic, jednak przemawia żona Hanka, którą dubbinguje ta sama aktorka co Rosannę. Po raz drugi pojawia się w The Legend of The Gobblewonker. Reginald próbuje jej się tam oświadczyć, jednak wszystko psuje Stan opowiadając żarty o małżeństwie. Razem z Regem pojawia się na Wznowieniu Muzeum Woskowego i razem z nim wścieka się na organizatorów. W odcinku The Hand That Rock the Mabel wrzuca pieniądze do Gideonowej sakiewki. Ogląda występ Gideosia i jego propozycję drugiej randki z Mabel. Następnie pojawia się w Irrational Treasure, gdzie ogląda wystąpienie Pacyfiki. Razem z Reginaldem jeździ tunelem miłości w The Time Travelers Pig.

Wygląd Edytuj

Rosie.png
Rosanna jest młodą i wysoką kobietą. Ma włosy w kolorze ciemny magneto. Nosi różowy T-shirt, niebieskie szorty i czarne buty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki