FANDOM

Shmipper i Smabble
Szłimper
Kartoteka
Rodzina Dziadek
Kolor włosów Brązowe
Informacje
Przyjaciele Wszystkie dzieci w Wodogrzmotach
Lubi Historie swojego dziadka

Shmipper i Smabble - dzieci około 8-10 lat. Postacie epizodyczne pojawiające się często w tle. Nie są bliźniakami, ponieważ Smabble jest wyższa od brata o wiele oraz ma chłopaka. Według wielu są młodszą i grzeczniejszą wersją Dippera i Mabel, co można wywnioskować po wyglądzie. 

WystępowanieEdytuj

Dziadu
Shmipper i Smabble występują po raz pierwszy na pikniku, w pierwszych ujęciach, gdy gonią się biegając w kółko. Po raz drugi w odcinku The Legend of Th Gobblewonker, słuchają "opowieści o śmiałych przygodach swojego dziadka", gdzie Shmipper mówi dziadkowi że go kocha. Zostaje wtedy skrzyczany przez płynącego obok wujka Stana. Przez następne odcinki byli widziani w tle, aż w Irrrational Treasure Smabble została "wyrzucona z ekipy" przez Pacyfikę.

WyglądEdytuj

Shmipper wygląda jak młodszy Dipper, tylko ma większe i niebieskie oczy i często potrafi je powiększać. Jego nos również jest czerwony, jak u jego starszej wersji. Na policzkach ma również piegi W skład jego codziennej garderoby wchodzi czerwona koszulka, podobnie jak u Dippera. tylko w ciemniejszym kolorze oraz niebieskie szorty. Smabble o wiele mniej przypomina Mabel, niż Shmipper Dippera. Podczas gdy fryzura małego chłopca, niewiele różni się od Pinesa, u Smabble jest inaczej. Mabel posiada proste włosy, a Smabble ma loki na górze fryzury. W rodzeństwie Pines'ów tylko Dipper ma zaczerwieniony nos, jednak u Shmippera i jego siostry, takowy posiadają oboje. Od swojej starszej wersji, Smabble różni jeszcze brak rumieńców. Zwykle nosi różowy T-shirt oraz fioletową spódniczkę. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki