FANDOM

Stara czapka Dippera
Czopek.jpg
Typ Czapka
Posiadacz Dipper Pines (dawniej), Krasnoludy
Stan Zdobyta przez krasnoluda

Stara czapka Dippera - to czapka, którą nosił Dipper prawie przez cały odcinek pierwszy. Pojawia się w intro i w odcinku Tourist Trapped, oraz w The Time Travelers Pig podczas podróży w czasie.

Historia Edytuj

Na początku odcinka i wakacji głównych bohaterów, Pan i Pani Pines dają czapkę Dipperowi, aby osłaniała go przed słońcem. Czapka "była świadkiem" wszystkich wydarzeń związanych z Normalem i krasnoludami (patrz: Tourist Trapped). Gdy bliźnięta uciekają przed gnomami, jeden z nich rzuca się na głowę Dippera, trzymając się jego czapki i drapiąc go po twarzy. Siostra posiadacza uderzała w gnoma z taką samą siłą, jaką on trzymał czapki. Krasnolud w końcu spada z głowy chłopaka jednak zabiera czapkę ze sobą. Jeśli krasnoludy po tym incydencie "zebrały się do kupy", możliwe jest że Gnomy czapkę zniszczyły lub porzuciły, gdyż przypominała im nieudaną próbę porwania Mabel.

Wygląd Edytuj

Czapka z pierwszego odcinka, podobnie jak obecna, ma ciemniejsze elementy po bokach i na daszku, jednak nie błękitu lecz zieleni. Ma również gwiazdę nad daszkiem, która również jest ciemniejsza. Wg. fanów gwiazdka nawiązuje do jego ksywki Dipper (Big Dipper - wielki wóz).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki