FANDOM

Stary McGucket
Świr
Kartoteka
Płeć męska
Rodzina Strażnik McGucket - syn
Pseudonimy Lokalny Świr
Kolor włosów siwe (dawniej brązowe)
Informacje
Przyjaciele Ernie
Lubi Baseball, jedzenie różnych dziwnych rzeczy
Nie lubi śmiania się z niego
Umiejętności Budowanie potworów
Pol. Dubbing Wojciech Paszkowski
Org. Dubbing Alex Hirsh

Fiddlegord H. McGucket - znany jako Stary McGucket to jeden z bohaterów serialu animowanego Wodogrzmoty Małe.

Historia Edytuj

Smich

Wyśmiany Fiddlehord

Po raz pierwszy pojawia się, gdy w The Legend of The Gobblewonker na pomoście zaczyna krzyczeć i popychać wszystko na swojej drodze. Zaczyna krzyczeć do Hanka, o tym że widział potwora, po drodze, zwala z rąk zapiekankę przypadkowemu mężczyźnie. Rozpoczyna tańcowanie. Wtedy z chaty ratownika wychodzi jego syn - Strażnik McGucket. Zaczyna spryskiwać go wodą jak psa. Wtedy Stary zaczyna pokazywać wszystkim podgryzioną łódkę. Policjanci uwazają go za świra, a wszyscy się z niego śmieją. Następnie widzimy go, gdy okazuje się że Potwór Morski (The Gobblewonker) to tylko robot ze... Starym McGucketem kierującym nim od wewnątrz. Mówi wtedy że chciał tylko uwagi. 

WyglądEdytuj

Maniak
McGucket jest dość niski. Nosi stary brązowy, lekko zniszczony kapelusz. Ma wielki, różowy i parchaty nos. Jego brwi są ciemniejszej odcieni szarości niż jego długa, sięgająca nóg broda z plasterem. Nosi brązowe spodnie na szelkach z kieszonką i całkowicie gołe nogi, na których ma bandaż, jak i na prawej dłoni, która owinięta jest nią całkiem. Pod czapką skrywa łysinę z dwoma kropkami.

CharakterEdytuj

Lołgh

Maniakalny Śmiech

Z pozoru McGucket to prosty człowiek, który jest lokalnym wariatem i mieszka na śmietniku. Mimo tego, jakie skrywa tajemnice, jedzenie książek, czy granie na popsutym automacie to dla niego norma i nie jest to udawaną pasją. Mimo swojego zachowania jest nieprzeciętnie inteligentny i potrafi budować wielkie maszyny - potwory. Często mówi "swoim językiem" np. "Oj, na moją bujną brodę" lub "Na kapelusz starego dziada".

RelacjeEdytuj

Strażnik McGucketEdytuj

Zasłonka

McGucket ignoruje ojca.

Mimo iż Stary McGucket kocha swojego syna, ten ignoruje go i zasłania. Nie lubi, gdy ten go zawstydza. Staruszek, zamiast porozmawiać z synem postanowił zabrać się do pracy i od razu przejść do budowy swojego potwora morskiego. Ojciec nazywa syna "synem marnotrawnym", a ten spryskuje Fiddlehorda wodą. Uważa że klienci są ważniejsi, mówiąc że ojciec straszy mu klientów.

CiekawostkiEdytuj

  • W nowych odcinkach, okazuje się być fanem Boys Bandu.
  • Miał żonę
  • W pierwszych planach, miał nazywać się Crazy Larry (Szalony Larry)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki