FANDOM

Strażnik McGucket
Rendżęr.jpg
Kartoteka
Płeć męska
Rodzina Stary McGucket - ojciec
Kolor włosów brązowe
Zajęcie Strażnik przy Jeziorze Gravity Falls
Informacje
Nie lubi spędzania czasu z ojcem
Pol. Dubbing Janusz Wituch
Org. Dubbing Conrad Vernon

Strażnik McGucket - to trzecioplanowa postac w Wodogrzmotach Małych. Jest synem Starego McGucket'a i strażnikiem nad Jeziorem Gravity Falls.

HistoriaEdytuj

Spryskacz.jpg

Spryskuje wodą ojca.

Po raz pierwszy pojawia sie w The Legend of The Gobblewonker, gdzie widząc, że jego ojciec zaczyna tańcować przed domkiem ratownika i krzyczeć na temat potwora morskiego, wychodzi ze swojej chatki i zaczyna spryskiwać swojego ojca wodą jak psa. Ten nazywa go synem marnotrawnym. Gdy wszyscy śmieją się z Fiddlehorda, strażnik milczy i wstydzi się za niego. Następnie w tym samym odcinku widzimy go w retrospekcji starego McGucketa, o tym że jego syn go ignoruje i zasłania. W tym samym odcinku Mabel zaproponowała Fiddlehordowi, żeby porozmawiał z synem o tym, że jest mu smutno. Nie wiadomo czy ich relacje po odcinku 2. poprawiły się.

Następnie widzimy go, gdy w The Headhunters, siedzi kilka rzędów przed ojcem na Wielkim Ponownym Otwarciu Muzeum Woskowego. 

Ponownie pojawia się w Irrational Treasure gdzie prowadzi wóz z Leniwą Kluchą.

Widać go również w The Time Travelers Pig, gdzie korzysta z atrakcji miasteczka.

WyglądEdytuj

Lake Gravity Falls Ranger McGucket's appearance.png
Niewiadomo o tym, jak duże są jego oczy. Na głowie nosi zgniłozieloną czapkę z daszkiem, osłaniającą go przed slońcem. Po ojcu odziedziczył brązowe włosy i duży nos. Nosi również koszulę z kołnierzem o tym samym kolorze co czapka. Na nogach nosi brązowe spodnie z czarnym pasem podtrzymującymi je. Nosi brązowe buty z jasnymi końcówkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki