FANDOM

Tajemniczy Meleks
Cart.png
Typ pojazd
Posiadacz pracownicy Tajemniczej Chaty
Stan lekko uszkodzony, po czym naprawiony

Tajemniczy Meleks - to pojazd używany przez pracowników Groty Tajemnic, aby ułatwić transport w najbliższych okolicach.

Historia Edytuj

Pierwszy raz widzimy wózek, gdy jedzie nim Soos na początku odcinka Tourist Trapped. Później Dipper krzycząc oznajmia Wendy że potrzebuje meleksa "bo zombiak, on ją zaraz zje!". Dipper udaje się do lasu. Ratuje Mabel przed krasnoludami i wraca przez las. Gnomy nie poddają się łatwo i atakują. Wózek "pomógł" Dipperowi w pokonaniu Szmebuldoga, gdyż chłopak uderzył krasnalem o kierownicę. Kiedy dzieci podjechały pod Grotę Tajemnic, meleks rozbija się o ściany budynku i ulega uszkodzeniu. Po raz kolejny widzimy wózek w większości odcinków, gdzie jest zaparkowany pod chatą, co znaczy że został naprawiony.

Wygląd Edytuj

,.png
Tajemniczy Meleks jest pomalowany na biało, z czerwonem, wielkim znakiem zapytania na masce oraz żółto-białymi światłami. Nad nim jest czerwony daszek z czerwono-żółtymi chorągiewkami i jedną dużą - czerwoną. Z tyłu ma również naklejkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Po odegraniu dużej roli w Tourist Trapped, w następnych odcinkach stanowi tło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki