FANDOM

Tyrone
Tyrone.png
Kartoteka
Płeć męska
Rodzina
Klony - bracia.
Dipper Pines - stwórca
Wiek mniej niż kilka godzin
Pseudonimy Dwójka
Kolor włosów brązowezae
Zajęcie bycie jednym z Klonów
Informacje
Wrogowie Dipper Pines (tymczasowo).
Przyjaciele
Dipper Pines,
Klony
Lubi Wendy
Nie lubi wody
Umiejętności równe Dipperowi Pinesowi
Pol. Dubbing Paweł Ciołkosz
Org. Dubbing Jason Ritter

Tyrone - Tyrone był pierwszym klonem stworzonym przez Dippera. Możliwe że pełzająca ręka, która pojawiła się na początku odcinka Double Dipper, należała do niego. Razem z Dipperem rządził Klonami i opracowywał plan poderwania Wendy. Jednak gdy Dipper, nie zastosował się do planu, kopie zbuntowały się i z Tyronem na czele uwięziły Dippera w szafie. Po krótkiej kłótni między klonami, okazało się że Dipper wydostał się z szafy. Klony dogoniły go, jednak ten niechcący zabił prawie wszystkie zraszaczem. Tyrone, który stał za Dipperem, nie zmiękł po kontakcie z wodą. Następnie rozpoczęła się krótka walka o Wendy, która skończyła się, gdy Dipper i Tyrone uświadomili sobie że do dziewczyny właśnie zagaduje Robbie. Obaj pogodzili się i postanowili uczcić pokój gazowanym piciem. Niestety, Tyrone dopiero po skosztowaniu, przypomniał sobie że papier mięknie po kontakcie z wodą. Umierając kazał Dipperowi przysiąc, że nigdy nie będzie układał planów, aby poderwać Wendy. Gdy papier zmiękł do końca, z Tyrone'a nic nie zostało.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Klona nr. 2 wzięło się stąd, że jego twórca - Dipper Pines, zawsze chciał się nazywać Tyrone.
  • Tyrone nie był dokładnym odwzorowaniem Dippera. Kopia nie posiadała, muszki oraz znaku drzewa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki