FANDOM

Zastępca Durland
Pobrane (3).jpg
Kartoteka
Płeć męska
Kolor włosów rude
Zajęcie Policjant
Informacje
Wrogowie Dipper Pines, Mabel Pines, Stanford Pines
Przyjaciele Szeryf Blubs
Lubi Dzwonek, Szeryfa Blubsa, wakacje, straszne historie, bransoletki przyjaźni
Nie lubi Pracy
Pol. Dubbing Tomasz Steciuk
Org. Dubbing Keith Ferguson

Edwin Durland - postać drugoplanowa w Wodogrzmotach Małych. Jest on członkiem Policji w Gravity Falls oraz najlepszym przyjacielem swojego przełożonego - Blubs'a. Nie potrafi czytać.

Historia Edytuj

Smich.jpg

Durland w łodzi

.

Po raz pierwszy pojawia się w asyście Szeryfa Blubsa w łodzi przy pomoście w The Legend of The Gobblewonker, śmiejąc się ze starego McGucket'a, który próbuje udowodnić wszystkim że Potwór Morski zniszczył mu łódź. Później, zostaje wspomniany przez kobietę, mówiąc że wezwie policję, a następie na zdjęciach pod koniec odcinka.

Wygląd Edytuj

Deputy Durland.png
Durland jest wysoki i chudy. Ma duzy różowy nos, wielkie uszy oraz czarną jedną brew. Pod jasną brązową czapką ze złotą odznaką i ciemnym paskiem, skrywa rude włosy krótko przystrzyżone na "buzza".Ma jasno zgniłozieloną koszulkę, a ciemno zgniłozielone spodnie. Nosi krawat koloru ciemnozielonego. Nad wysoko uniesionymi spodniami, ma czarny pas i na nim kaburę z pistoletem. Jego buty prawie sięgają mu do kolan, a są czarne.

Charakter Edytuj

Przenikliwe spojrzenie
Durland jest analfabetą. Ekscytuje się wszystkim i zachowuje jak dziecko. Prawdopodobnie został zastępcą szeryfa, bo nikogo innego nie było. Wygłupia się bardzo często, jednak to on kieruje samochodem policijnym, co oznacza że ma prawo jazdy. Bardzo często poddaje się opinii swojego szefa, z którym nigdy się nie kłóci, a obaj są bardzo zgodni. On i Szeryf Blubs, są najlepszymi przyjaciółmi. Nocują u siebie, jeżdżą na wakacje, a nawet plotą bransoletki przyjaźni.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo tego że ma rude włosy, ma czarną brew.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki